Tasarım, Fuar stand, Baskılı işler, Tabela


Times Meydanımızı Yaratalım

Dijital reklam sektörünün artan teknolojiyi yeni yıldan itibaren daha etkin kullanacağı belirten İzmir Ticaret Odası (İZTO) 52. Reklamcılık Kamuoyu Araştırma Açıkhava Reklamcılığı ve Organizasyon Komitesi Meclis Üyesi Filiz Avcı Belet, yapay zekâya dayalı dijital reklamların sektörde ağırlık kazanacağını ve kişiye özel reklamların yanı sıra video reklamcılığının da yükselen değer olacağını kaydetti.

 

İzmir’in de dijital reklamcılıkta atağa geçtiğini açıklayan Belet, Türkiye’de ilk kez 5 ve 2 metre boyunda 4 bir tarafındaki dev ekranlarla 3 boyutlu dijital reklamların yayınlanmasını sağlayacak dijital küplerin İzmir’in 10 farklı noktasında faaliyet geçtiğini vurguladı.

İzmir’in sahip olduğu teknoparklar ve yaratıcı gençleriyle Türkiye’nin ‘reklam yüzü’ olabileceğini kaydeden Belet, “Karşıyaka Çarşısı veya Kıbrıs Şehitleri gibi merkezi noktalar Times Meydanı’na benzer şekilde dev dijital panolarla donatılabilir. Meydandaki reklam panoları her gün yaklaşık 1.5 milyon gösterim yapmakta. Reklam ücretleri ise yıllık 1.1 milyon ile 4 milyon dolar arasında değişiyor” diye konuştu.

Milliyet Ege – 04.01.2022